lørdag den 25. oktober 2014

Hvilken flyverdragt skal man vælge?

Jeg står hvert år og er i tvivl om hvilken flyverdragt jeg skal vælge til pigerne. De første år købte jeg Hummel og efterfølgende har jeg shoppet lidt rundt mellem Molo, Reima osv. Jeg har ikke været utilfreds med nogle af de mærker, men jeg synes de er voldsomme dyre og så har de alle den svaghed at de ikke kan tåle tørretumbler. Det er en udfordring når vi ofte får flyverdragten med hjem i en sort sæk til vask og rens - den skal bare være pæn, ren og ikke mindst TØR næste morgen.

Derfor har jeg valgt at prøve noget nyt i år. Jeg har købt flyverdragter fra Fairtail. Jeg kendte ikke mærket og jeg havde ikke haft flyverdragterne i hænderne da jeg købte dem. Men jeg må sige at jeg indtil videre er positivt stemt.

De er virkelig lækre og ifølge hjemmesiden skulle de svejsede sømme sikre at den er 100 % vandtæt og samtidig åndbar. Den kan tørretumbles og tåler tørreskab. Samtidig er den næsten halvpris af de dyreste mærker. Herhjemme er vi glade og vi glæder os til at se om den holder hvad den lover når vinteren for alvor kommer over os





Se hvad Fairtail skriver om deres flyverdragter her.
Indlægget er ikke sponsoreret, men et udtryk for min egen mening.

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png