lørdag den 1. november 2014

Endelig..

kom jeg i gang ved symaskinen igen. Jeg er alene hjemme! Eller det vil sige at K er taget på weekendtur med vennerne, Frederikke sover sin middagslur og Amalie er ude hos mine forældre. Så jeg havde lige et par timer for mig selv inden smuksakken vågner igen. Ingen tvivl de timer skulle bruges ved symaskinen..

Jeg har uendelig mange ideer til hvad jeg skal sy, men jeg har ikke rigtig fået taget mig sammen til at sætte mig ved symaskinen. Jeg har ellers fået en fin ny symaskinen, men vanens magt gør, at jeg ikke rigtig er blevet dus med den endnu. Den er meget anderledes end den gamle, den har en anden lyd osv.

Nåmen det blev til denne fine makeup-pung.




Jeg har syet makeup pungen efter Stjernefrøs DIY. Stoffet, der er quiltet, er faktisk over 30 år gammelt. Jeg så det tilfældigvis hjemme hos mine forældre forleden. Min mor fortalte at hun engang havde syet en jakke til mig af det stof. Øv at den nok ikke findes mere.. Den kunne sikkert ellers være super sød til en af pigerne.

Nå men da stoffet allerede er quiltet var der ikke grund til at sy foer i, så det undlod jeg og i stedet lagde jeg et kantebånd over sømmen. Jeg burde nok have undladt sømmen, men jeg synes faktisk at resultatet er blevet meget fint alligevel :-)

Ha en dejlig weekend..

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png