lørdag den 3. januar 2015

Endnu en makeup pung og et penalhus på bestilling...

Jeg har lavet endnu en quiltet makeup pung. Denne gang har jeg selv quiltet i modsætning til sidste gang, hvor jeg syede den af noget stof der allerede var quiltet (se den her). Jeg har valgt at lave en flad pung denne gang, men det laver jeg muligvis om. Jeg kan godt lide det lidt "buttede" design som de to andre har, men nu må vi se.. 
Den er syet i lækker liberty, designet hedder Ciara. Den er foret med lysegrå bomuld med hvide prikker og tilsat en lækker lynlås... Jow jow det er utroligt hvad man går op i :-)



Amalie ville gerne have et penalhus til sine tuscher. Så hun fik lov at gå på opdagelse i stofskabet og faldt over det lyseblå stof med fugle. Jeg har syet den uden pladevat som der er i de to andre, så der er ikke så meget hold i den. Jeg burde nok i det mindste have brugt lidt vlies til at stive den lidt af, men datteren er glad og så er jeg også glad. 



Ha en rigtig dejlig aften. Jeg vil nyde det sidste af en lang og skøn ferie inden arbejdet kalder igen på mandag. 

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png